Ons doel

Stichting Juul heeft als doel om zoveel mogelijk geld op te halen om het Prinses Maxima Centrum in Utrecht te ondersteunen ten behoeve van het onderzoek en de behandelingen van en naar kinderkanker.

Realisatie

Wij doen dit door middel van het organiseren van activiteiten waarvan de opbrengsten voor 100% ten goede komen aan het Prinses Maxima Centrum. Dit betekent dus dat elke euro door u gedoneerd volledig terecht komt bij het goede doel. Daarnaast zoeken wij nadrukkelijk de samenwerking met maatschappelijke organisaties en bedrijven om (terugkerende) activiteiten te kunnen organiseren. Een trots voorbeeld hiervan is de samenwerking met FC Rijnvogels.

Nevendoel

Tevens willen wij als de financiële middelen het toelaten, kinderen die woonachtig zijn in de gemeente Katwijk en aan kanker lijden een plezierige dag bezorgen. Wij stemmen de activiteiten in overleg met de betreffende families af. Voorbeelden hiervan zijn bezoekjes aan bijvoorbeeld de brandweerkazerne, het bezoeken van een voetbalwedstrijd in de Eredivisie of een uitje naar een pretpark. Doel is om het ernstig zieke kind en het gezin even weg te trekken uit de 'wereld van ziek zijn'.

Help ons!

Juliëtte gebruikte vaak de woorden "No Way". Waarop wij zeggen en hopelijk u ook: "Kinderkanker? No Way!" Steun ons in de strijd tegen kinderkanker en wordt sponsor, vriend of supporter van Stichting Juul!